اورک سءوزی
نوشته شده توسط : محمدعلی سروری

ای شاهد کریم وخطا بخش لا مکان                در این جهان قیامت من گشته است عیان

من بیگناه بودم ودر راه عشق تو                     کردم هزینه بهر تو عمرم برای ان 

شمشیر کین مرا به جهالت اسیر کرد                دست قضا به خاک نشاندمد ان زمان 

بیهودگان هزار سخن از پسم زدند                    انگشت اتهام زدندمد  یاغیان 

                                             ××××××××××

من گدای درگهم یا رب مرا از خود مران                          غیر تو یا رب کجا یابم پناهی بیکران 

من یکی دیوانه ام دیوانگان را شاد کن                         دست نا دانم بگیر از گمرهی ازاد کن 

در بهار زندگی کوشش نمودم تا سحر                          در سحرگاهی دلم را پاک گردان از خطر 

لطف کن یارب مرا از غصه وغم وا رهان                        دردمند روزگارم بی کسم در این جهان 

باز کن اغوش لطفت تا بسایم اندکی                            راه عشقت را نشانم ده که محتاجم بسی 

                                              ×××××××××××× 

منه دنیا گجه گوندوز تار اولوب                             غم و غصه یولداش اولوب یار اولوب 

هامی قاچیب اوزاخلاشیبدی مندن                       قلبیم شونوب عشقیم منه عار اولوب

                                            ×××××××××××××





:: بازدید از این مطلب : 260
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 19 دی 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: